آرشیو آذر ماه 1400

معرفي انواع پرينت ركارت پي وي سي، كارت خام و اكسسوري

مزاياي كارت گارانتي

به جاي نگه داشتن صورت حساب كاغذي، مي توانيد به مشتريان خود ارزش افزوده ويژه اي ارائه دهيد و به آنها كارت گارانتي تحويل دهيد. چاپ كارت گارانتي ساخته شده از پلاستيك فشرده، محكم و چشم نواز است.

 

علاوه بر اين، چنين كارتي منجر به وفاداري مشتري و رضايت مشتري مي شود. اين خدماتي است كه توسط مشتريان شما شناخته شده و از آن استقبال خواهد شد. به خصوص در هنگام خريد وسايل برقي مانند ماشين لباسشويي، قهوه ساز و ... و همچنين براي كالاهاي لوكس مانند جواهرات و ساعت، به مدت زمان كاركرد گارانتي توجه مي شود. در اينجا مي توان از كارت هاي گارانتي عملي استفاده كرد.

 نحوه سفارشي كارت گارنتي 

كارت گارانتي را مي توان با توجه به نياز شما سفارشي كرد. با كارت‌هاي شخصي‌شده، شما و مشتريانتان همه داده‌هاي مهم را به‌طور فشرده روي يك كارت پلاستيكي خلاصه كرده‌ايد. اين كارت يك عملكرد كلي و يك عملكرد كنترلي در مورد گارانتي را به شما ارائه مي دهد - اطلاعاتي در مورد تاريخ خريد، دوره گارانتي يا مشكلات قبلي.

 

نمونه اي از اجراي موفق كارت هاي گارانتي، كارت نسخه عينك است. با يك كارت نسخه عينك توسط چشم‌پزشك، همه داده‌هاي مهم را در قالب كارت اعتباري در اختيار داريد. كه در كيف نگهداري مي شود، كارت نسخه اي عينك قوي به شكل كارت پلاستيكي هميشه همراه شماست و مهمترين داده ها را ارائه مي دهد.

 

اطلاعات تماس خود را در يك كارت گارانتي عملي و قوي - تماس، زمان بازگشايي، آدرس و شماره تلفن - بياوريد و در هر زمان از طريق چاپ كارت در شركت كو آي كو با مشتريان خود در تماس باشيد.

 

كارت پرسنلي به منزله يك كارت امنيتي است!

كارت پرسنلي به شما اين امكان را مي دهد كه بسياري از عمليات به اصطلاح "حساس" را خودتان انجام دهيد. چرا به اين عمليات "حساس" مي گويند؟ زيرا اين يك نوع عمليات بسيار خاص است كه به سطح امنيتي تقويت شده اي نياز دارد كه كارت پرسنلي اجازه مي دهد. موارد استفاده اصلي را كشف كنيد.

 

كارتي كوچك اما ابزار عالي!

فريب سادگي ظاهري آن را نخوريد! اين كارت كاغذ چند لايه يك عنصر امنيتي واقعي است و جداول شماره گذاري شده كه آن را تشكيل مي دهند (چيزي كه ما كليد مي ناميم) كليد عمليات به اصطلاح "حساس" شما هستند. در واقع، براي انجام عملياتي كه به سطح امنيتي بالاتري نياز داشته باشيد كافي است كه براي چاپ كارت پرسنلي به سايت كو آي كو مراجعه كنيد.

 

چيزي كه كليد ناميده مي شود، نتيجه تلاقي دو مختصات است: مانند بازي ضربه و اجرا، براي تأييد يك عمليات، مثلاً بايد عدد مربوط به كادر D2 را مشخص كنيد.

 

چگونه كارت پرسنلي دريافت كنم؟

هنگامي كه به منظور مشاوره با حساب هاي خود و انجام تراكنش هاي بانكي آنلاين خود در رايانه يا تلفن هوشمند، يك قرارداد بانكداري از راه دور منعقد مي كنيد، يك چاپ كارت پرسنلي به طور خودكار توليد و از طريق پست به خانه شما ارسال مي شود. البته فقط يك كپي از كارت پرسنلي وجود دارد.

 

كارت پرسنلي براي چه مواردي استفاده مي شود؟

اين كارتي است كه بايد بسيار مراقب آن بود و بايد با دقت در مكاني امن نگهداري شود، به خصوص در شرايط خاصي كه عمليات بانكي بايد با وسايل شخصي شما انجام شود. در واقع، در ميان موارد ديگر، موارد استفاده از كارت پرسنلي وجود دارد:

 

ذينفع غير ثبت نام شده: شامل ذينفعي است كه هرگز از منطقه مشتري خود به او انتقالي انجام نداده ايد. از شما يك كليد براي محافظت از اين عمليات اول خواسته مي شود. اين كليد با يك جعبه حروف و يك جعبه اعداد، به عنوان مثال D2 مطابقت دارد. متعاقباً اين ذينفع در ليست ذينفعان شناخته شده شما ثبت مي شود و ديگر نيازي به كارت پرسنلي خود براي انتقال نخواهيد داشت.

براي پرداخت آنلاين با Payweb Card يك خريد مطمئن در اينترنت انجام دهيد. با ورود به منطقه مشتريان خود، كارت بانكي مورد نظر براي دريافت شماره مجازي را انتخاب مي كنيد. با وارد كردن كليد درخواستي مندرج در كارت كليد شخصي، يك شماره كارت مجازي يكبار مصرف با اعتبار 30 روز دريافت خواهيد كرد. اين به شما اين امكان را مي دهد كه جزئيات «واقعي» كارت بانكي خود را در وب سايتي كه بايد براي خريد خود پرداخت كنيد، نشان ندهيد.

تغيير مشخصات شخصي شما

اطمينان حاصل كنيد كه اطلاعات شخصي شما به روز شده است: اطلاعات تماس به روز ضروري هستند تا به ما اجازه دهند اسناد ضروري شما مانند كارت بانكي، كارت كليد شخصي، دسته چك و غيره را براي انجام يك برداشت الكترونيكي (برداشت بدون CB) براي شما ارسال كنيم. به توزيع كننده) يا تماس با شما در صورت حركات مشكوك در حساب شما. مقاله ما در مورد داده هاي شخصي را بخوانيد تا متوجه شويد كه چرا مهم است كه آنها را به خوبي آگاه كنيد.

براي برداشت پول از خودپرداز بدون كارت بانكي با برنامه ريزي برداشت الكترونيكي

شما مي خواهيد به فرزندان يا يكي از عزيزان خود اجازه دهيد هر كجا هستند پول برداشت كنند. برداشت الكترونيكي به شما اين امكان را مي دهد كه عمليات را مستقيماً از منطقه مشتري خود در خانه انجام دهيد و به ذينفع شما مي توانيد وجه نقد را از نزديكترين توزيع كننده Crédit Mutuel يا CIC برداشت كنيد.

شما در حال حركت هستيد و كارت بانكي خود را گم كرده ايد. آيا بايد غذا بخوريد، هزينه هتل را پرداخت كنيد، تاكسي سفارش دهيد؟ اگر كامپيوتر و/يا موبايل خود و همچنين كارت پرسنلي خود را همراه خود داريد، مي توانيد خودتان از منطقه مشتري خود برداشت الكترونيكي كنيد و وجه نقد را از يك توزيع كننده Crédit Mutuel يا CIC دريافت كنيد. در غير اين صورت مي توانيد از يكي از عزيزان خود نيز درخواست ارائه اين خدمات را داشته باشيد.

منبع